Hetedhéthatár | Új szlogennel indítja kampányát Magyar Turisztikai Ügynökség

Napi aktuál

Új szlogennel indítja kampányát Magyar Turisztikai Ügynökség

Spice of Europe (Európa fűszere) szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) A Budapest fókuszú kampány a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15-e és június 30-a között. A Spice of Europe kampány a főváros metaforikus fűszerességét és sokszínűségét mutatja be. Azt, hogy Budapest egy sokoldalú város, az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző, miközben tele van vitalitással, pezsgéssel és kreativitással, az autentikus és történelmi oldala mellett rendkívül innovatív és vibráló világváros. A kampány erre építve fiatalos, kreatív arculattal indul el, amelynek részeként új turisztikai logó, új weboldal, új imázs film és új kreatív tartalmak készültek, amelyek bemutatják Budapestet metaforikus fűszerességét, sokszínűségét.

 

A kampány egyik fotója
Fotó: Bársony Bence

 

Azt szeretnénk elérni, hogy ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nem csak Londont, nem csak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell! Kiemelt célunk, hogy a hozzánk érkező vendégek töltsenek el Budapesten legalább még egy éjszakát. És szeretnénk megmutatni azt is, hogy Magyarország fővárosában izgalmas programlehetőségek sokasága várja a turistákat – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a nemzetközi kampányt bemutató sajtótájékoztatón. Azt is elmondta, hogy a kampány  május 15-én indul és június 30-án szombatig tart, a Magyar Turisztikai Ügynökség online, print és televíziós felületeken hirdet. – Kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a rendelkezésre álló összeg 65 százalékát online platformokon költsük el, a forrás 25 százaléka televíziós megjelenésekre fordítódik – mondta Guller Zoltán.

A kampány során az Ügynökség első számú globális médiapartnere a CNN lesz. Csaknem 900 alkalommal fogják sugározni az imázsfilmet a CNN televíziós csatornáin 250 millió háztartásba eljutva. A hirdetések megjelennek majd az Iberia, a Ryanair, a British Airways, a Lufthansa, az American Airlines és a United Airlines fedélzetein. A WizzAir magazinjának június-júliusi számában 8 oldalas melléklet szól majd Budapestről, mintegy 5 millió utashoz eljutva, a United Airlines légitársaság amerikai járatain pedig több mint kétmillió utas láthat majd Budapestről szóló dokumentumfilmet.

A kampányfilm ide kattintva tekinthető meg.

Print Friendly, PDF & Email

Hozzászólások

Nincs hozzászólás ehhez: “Új szlogennel indítja kampányát Magyar Turisztikai Ügynökség”



Szóljon hozzá!



Archívum

Hirdetés