A Media Markt és Nestlé Hungaria kézfogása • Hetedhéthatár

Napi aktuál

A Media Markt és Nestlé Hungaria kézfogása

Budapesten 2016 február 25-én a budapesti Westend áruházban lévő Média Markt üzletben Nestlé kávézó nyílt, erről tájékoztatta a két igazgató a média képviselőit

Német Károly Csongor (kitűzővel) és Jean Grunenwald

Német Károly Csongor (kitűzővel) és Jean Grunenwald

A Media Markt tapasztalatai szerint a fogyasztók a jó árakat ma már természetesnek veszik ebben a szegmensben, ezért nem igazán tekinthető versenyelőnynek, ha valaki a versenytársaknál kicsivel jobb ajánlattal jelentkezik. „Az tud igazán előnybe kerülni a piacon, aki ki tudja szolgálni a különböző vásárlói igényeket. A Media Markt üzletpolitikájával összhangban több szempontból is biztosítja vásárlói számára a választás szabadságát. Nálunk online és hagyományos csatornán is vásárolhatnak, kényelmesen válogathatnak a webáruház online felületén, de ha segítségre van szükségük, munkatársaink személyesen is rendelkezésükre állnak. Folyamatosan arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat vezessünk be, amelyek növelik a vásárlási élményt. Ezért indítottuk el például tavaly ősszel az Okos pont szolgáltatásunkat, ahol a szakértő kollégák segítik a vásárlókat a készülékek beállításával, adatmentéssel, vírusirtással, programtelepítéssel, illetve általános hibaelhárítással kapcsolatos problémáik megoldásában. A szolgáltatást a budapesti és vidéki áruházainkban is egyaránt kihasználják vásárlóink. A fogyasztók leginkább a Start csomagokat keresik az Okospontjainkon, amelynek segítségével az általuk vásárolt terméket azonnal személyre tudjuk szabni és használatra kész állapotba tudjuk hozni. Ezen kívül nagyon népszerű a szülői felügyelet, illetve internetbiztonság csomagunk, ennek segítségével a szülők biztonságossá tehetik a különböző eszközeiket gyermekeik számára. Annyira népszerű a szolgáltatás, hogy az itt dolgozó kollégák létszámát lassan meg kell emelnünk.”- mondta el Német Károly Csongor, a Media Markt Saturn Holding Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Media Markt az elmúlt időszakban számos új szolgáltatást vezetett be, amelyekkel nem csak a vásárlási, de a használati élményt is növelni tudta a vásárlói számára. Ennek egyik jó példája a garancia plusz program, mely lehetőséget biztosít a fogyasztók számára, hogy a gyári garancia mellett kiterjesztett garanciát is vásároljanak a termékekhez. A vásárlók ezt a szolgáltatást leginkább háztartási nagygépekre, TV-kre, telefonokra és tabletekre veszik igénybe. A másik jó példa a Vodafonnal kötött együttműködés melyen keresztül nem csak a terméket veheti meg a vásárló az áruházban, de a hozzá kapcsolódó mobilszolgáltatást is.

A használati élményt növelő szolgáltatások következő szintje, hogy a vásárlók kényelmes körülmények között próbálhatnak ki műszaki termékeket működés közben, mielőtt megvásárolnák. Erre hozta létre a Media Markt a Nestlé Hungáriával közösen a régió első NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávézóját az áruháztéren belül, ahol a vásárlók kellemes környezetben, szakértői segítséggel próbálhatják ki a kávégépeket.  A vásárlók 27 féle ital közül választhatnak. Jean Grunenwald, a Nestlé Hungária ügyvezetője szerint mindkét fél részéről megfelelő nyitottságra volt szükség ahhoz, hogy a régióban először a magyar piacon vágjunk bele ebbe az izgalmas kezdeményezésbe. Elsődleges célunk, hogy a fogyasztók kipróbálhassák, ezáltal megtapasztalhassák a kávézás minőségi élményét a kapszulás kávégépek használatán keresztül. Magyarországon a kapszulás kávégép-penetráció még alacsony (5,5%) a többi európai országhoz képest, a kategória ugyanakkor folyamatosan kétszámjegyű növekedést produkál. Az idén 150 éves Nestlé Hungária 65%-os részesedésével piacvezető a kapszulás kávépiacon.   Ez az egyedülálló üzleti megoldás további fejlődési lehetőséget biztosít mind a gyártó Nestlé Hungária, mind a Media Markt számára, illetve a fogyasztók számára is, akik a használat során szerzett tapasztalataik alapján hozhatják meg vásárlási döntésüket. A Westendben nyíló kávézó eredményeit folyamatosan figyeljük és a tapasztalatok alapján döntünk majd közösen az együttműködés országos kiterjesztéséről. – tette hozzá Jean Grunenwald, a Nestlé Hungaria ügyvezető igazgatója.

(Forrás: Euroastra)


Hozzászólások



Archívum

Partnereink

Hozzászólások

DISQUS