A francia-belga-holland-német Thalys vasúttársaság rendkívül kreatív megoldást választott utazóközönsége bővítésére. A megszokott utcai plakátokat interaktív felületekké alakították, várostérképeket helyeztek el rajtuk, melyeket hangokkal bővítettek ki. Az ambient média kitűnő példája!
A vasúttársaság megrendelésére a Rosapark reklámügynökség három interaktív plakátot készített, amely arra igyekszik ösztönözni az embereket, hogy használják a vasúti tömegközlekedést és fedezzék fel Párizst, Brüsszelt és Amszterdamot. A Thalys nagysebességű vasúti járatokat üzemeltet a három város között.
Mindhárom plakát adattárolójában több mint ezer, mikrofonnal rögzített hangfelvételt helyeztek el, s a gyalogosok saját fülhallgatóik segítségével ízelítőt kaphatnak a különböző városrészek egyedi hangulatából.
Az alább megtekinthető videó a végeredmény mellett megmutatja a kulisszatitkokat is: láthatjuk, hogyan történt a hangfelvételek készítése és a táblák gyártása.
(Forrás: mediainfo.hu)
Hozzászólások